Adina med vagina

tjooo ligger hemma framför datan efter denna dag .soooft!
när jag slutade träffade jag louise och snackade med henne och löste det som skulle lösas. sen va vi ute med amanda, mike,tjossan och steffe sen drog jag hem och käka ..1 möttte pimpen vid kvart över 7 kanske sen drog vi till gården hahah ovaligt kul hade jag ska ni veta .... ja och adina sötnosen sprang runt och dansa och gräät av glädje hahah alla kolla på oss som om vi vore störda  love u girl hahah
iaf sen följde jag jens till tuben och satt och snacka me han om massa saker höhö(A)
och nu är jag här.. vad ska jag göra nu då(?) hmm tror det blir film som vanligt och ska försöka somna tidigt idag 
lycka till victoria ...(NOT)
aja men ska playa filmen nu och smsa lite med adina mys 
CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0