GALET

Andina: jag har ju trots allt bara haf bloggen i tre dagar men nu har jag mellan 65 och 105 läsare 
frågestund kanske kommer men inte idag så kepp reading så får vi se!

lördag och jag somnade kl 10 imorse?!?! inte bra dethär, är galet trött nu !
inatt iallaall kan jag berätta lite om hahah !! vi drog ju till jens hahah.. hos jens va majk ,crippa .malle och sebbe och jg ha fan inte haft så kul på llänge ahaaha  sebbes humor är sjuk hahah malles skratt är klockrent och det bästa av allt är att crippa triggar upp dom hahah kulkulkul!nu ska jag vänta på att sara har snacat klart med jack sen blire fiiiiiilm
CIAO


Kommentarer
Postat av: din mamma

högdalen mot stureby? :D

2011-11-12 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0