stockholms nattliv

tjaaaa !
kom precis hem med sara !
kvällen blev ju inte som plannerad -.- vid typ halv 11 drog vi ut och träfa pierre och en jävla massa andra och gjorde typ ingeting ! efter det drog jag Ellie oc Sara till stan och kollade runt i stockholms nattliv hahha ganska kul om man tänker efter faktiskt plus att stockholm är riktigt vackert på nättena ... tycker jag iallafall !
vi tröttnade på att bara gå runt och suktas av att få gå in på krogen.. VILL VARA 1 NUNUNU!!!sen drog vi till gullmars och träffa Adam, Malle,Crippa och jens .. vi chillade en stund sen drog vi hem och nu sitter jag här i högdalen på skebokvarnsvägen och bloggar haha kul huh?
immorgon blir det partaj till 100% vi ska suuupa och ha det bäst är det plannerat så då får vi hoppas på at det förblir så och att det inte skiter sig som det gjorde idag!
men tror det kommer bli en lyckad lördag höhö :)
nu ska jag kolla runt lite på facebook sen ska sara ha datan !
SEEYA LATER

im strong like hell

Kommentarer
Postat av: hemlig

du har jättefin kropp =)

2011-11-12 @ 02:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0