vad händer med världen

hahahah vad är det som händer med orten på riktigt!
skitsnacket blir ju bara större och större hahah och det som folk säger att dom aldrig skulle göra gör dom hahah vissa failar ju totalt måste jag bara säga . att inom två veckor skriva tre olika saker till tre olika brudar och konstigt nog så älskar jag det hahah det är ju så synd om grabben att det blir gulligt hahah WTF

Iaf mamma har precis lärt sig lite om hur facebook funkar så nu springer hon in till mig var femte minut med nya frågor och hit och dit hahah så sööt . hon har även lärt sig hur hon kommer in på min blogg också :) yes vi välkomnar maa till verkligheten !!
haha planerna för ikväll ligger under planering just nu, vi kanske ska träffa trill snart också så det blir myyyyys!!
ligger just nu och lyssnar på när melina pratr med sin mamma i telefon hahah det måste va nått kul dom pratar om för hon skrattar som en åsna !!
nu ska jag börja fixa mig snart och sen bliire utgång som gäller
CIIAO

bild från i somras hahah

Kommentarer
Postat av: melina

älska

2011-11-11 @ 17:04:17
Postat av: Anonym

haha gulligt!

2011-11-11 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0